Podle využívání služeb se posuzuje i životní úroveň obyvatel! U nás i ve světě, zažívají služby velký rozmach. Trendem je tzv.„zážitková ekonomika“. Zvyšuje se nárok na kvalitu a zážitky. Díky novým komunikačním kanálům, jsme lépe informováni o úrovni služeb, zajímají nás reference, srovnáváme ceny, sledujeme diskuse. To všechno je důležité, abychom se ve světě služeb zorientovali a našli to, co bude pro nás to nejlepší, naplní naše očekávánía potřeby!
Hledáte-li konkrétní službu, zajímejte se i o tyto důležité ukazatele:
1. Zjistěte si, co nejvíce informací-o vyhlédnuté provozovně, salónu, zaměstnancích- o jejich zkušenostech, znalostech, přístupu. Statistiky potvrzují, že až 90% nespokojených klientů je z vystupování pracovníků a z jejich neznalosti. Rychle zapomeneme, jak přesně služba probíhala, ale nikdy ne na to, jak jsme se při ní cítili!
2. Nevybírejte si pouze podle ceny- cena je sice důležitá, ale hodnota služby je dána nejen její cenou, ale ikvalitouaservisem! Je-li cena příliš nízká, někdy je kompenzována zvýšenou kvantitou, levnějším materiálem, méně odborným personálem, a to vše velmi rychle pocítíte na svém prožitku.
3. Měli byste vědět, co od dané služby očekáváte, co má, z hlediska vašich potřeb, naplnit-zda vše o službě víte, zda se vám profesionál dostatečně věnuje, zda dostanete doporučení na doma atd.
4. Zjistit si, zda provozovatel služeb poskytuje záruku. /100% zárukaspokojenosti/.
5. A najdete-li službu, se kterou budete maximálně spokojeni po všech stránkách, /cena-kvalita-servis/nepřebíhejte jinam, třeba podle slevových portálů,nevyplatí se to, naopak si Vás stálí, kvalitní poskytovatelé služeb, budou vážit, těšit vás různými výhodami, bonusy atd.
Někde bylo napsáno krásné přirovnání, se kterým nezbývá, než souhlasit:„Skvělá služba je jako vynikající chuťovka-lákavě vypadá, výborně chutná a vyvolává v nás touhu si zážitek znovu zopakovat“.